Himmelev Fodklinik i Roskilde. Statsautoriseret Fodterapeut, Fodterapi, Fodbehandling, Tå lakering, Fjernelse Ligtorn, Fodpleje, Fjernelse fodvorte, neglebøjle, fortykkede negle, årlig fodstatus diabetes, diabetes fodtjek
Indlæg og aflastning

Himmelev Fodklinik i Roskilde støber specialindlæg til sko og silikone aflastninger til forebyggelse af fejlstillinger i dine fødder og mindske din fodsmerter

Har du ondt i fødderne?

Specialindlæg til dine sko og småaflastninger af silikone kan hjælpe dig

Smerter i fødderne kan være ødelæggende for din livskvalitet. Måske dine smerter er så store at du ikke kan gå ud og handle eller gå din ynglingstur i naturen mere.

Himmelev Fodklinik i Roskilde kan hjælpe dig med at forebygge eventuelle fejlstillinger i dine fødder, der forplanter sig som smerte til andre dele af kroppen som fødder, ben, bækken og ryg. Det kan f.eks. være nedsunken forfod, knyster, genstridige ligtorne og hammertæer.

Vi kan fremstille specialindlæg som er formet og støbt efter dine fødder, eller småaflastninger lavet af silikone til brug imellem dine tæer. De vil støtte dine fødder og tæer så du igen kan bevæge dig uden at have store smerter.

Få mindre fodsmerter med støbte specialindlæg til dine sko hos Fodklinik i Roskilde

Foderapeut i Roskilde støber specialindlæg efter dine fødder. Forebygger fejlstillinger og mindsker smerte.

Indlæg er til dig som har ondt i dine fødder. Indlægget støtter din fod under gang og når du står.

Vi kan fremstille individuelle specialindlæg til dine fødder af silikone eller bruger præfremstillet sko indlæg.

Indlæg kan fremstilles til daglige sko, løbeskt, golfsko, cykelsko og andre sportssko.

Kontakt os med dit behov og vi vil hjælpe dig med at finde det optimale indlæg som støtter dine fødder bedst.

Indlæg til Nedsunken forfod / forfodsfald

Har du fået konstateret nedsunken forfod / forfodsfald hos lægen, vil denne oftes anbefale dig at gå til en fysioterapeut eller en klinik for ortopædiske indlæg. Du kan med fordel tage kontakt til Himmelev fodklinik. Vi kan hjælpe dig med ortopædiske indlæg og funktionelt fodtøj.

Silikone aflastning er småaflastninger udformet til hver enkelt af dine tæer for at behandle det specifikke punkt som gør ondt.

Vi laver småaflastningerne under dit besøg. Dæmper smerter fra knyster, genstridige ligtorne og hammertå

Vi har mange kreative løsninger der kan udrette underværker hvis du har ondt i foden. De kaldes for småaflastninger.

Småaflastninger hjælper mod smerter fra knyster, genstridige ligtorne og hammertå. De kan blandt andet adskille tæer eller rette dem ud.

Småaflastningen er specifikt udformet til hver enkelt af dine tæer for at behandle det specifikke punkt som gør ondt.

Vi laver småaflastningerne under dit klinikbesøg så du får øjeblikkelig lindring og smerten bliver udholdelig.

Vi bruger silikone til at aflaste sår og adskille områder der har risiko for sårdannelse når det udsættes for tryk.

Silikonen formes efter din fod og dine tæer og holder formen når det er hærdet. Ingen fødder er ens og et individuelt aflastningsmiddel er ofte det bedste valg.

Som del af fremstillingen giver vi dig vejledning i brugen af aflastningen, den rigtige rengøring og brug sammen med bandage.

Mandag:

Tirsdag: